KKK

Korduva kippuvad küsimused

Kuidas meie töötame?

ЧMeie netipoest on teil võimalik osta kõiki meie tooteid ööpäevaringselt. Tehtud tellimusi töötleme tööpäevadel 9:00 kuni 17:00. Reeglina paneme tellitud kauba teele juba samal päeval. Kõikide küsimuste või probleemide puhul palume pöörduda info@beebiboom.ee

Kuidas tooteid soetada?

Kõik meie tooted on saadaval meie netipoes www.beebiboom.ee

Kuidas toimub tasumine?

  • Pangaülekandega või arve alusel
  • Läbi internetipanga

Kui kiiresti kaup jõuab kohale?

Tellimus täidetakse koheselt, kui makse on laekunud ARTNES OÜ kontole. Kauba tarneaeg on 2-4 tööpäeva Eesti piires (Itella Smartpost, Omniva, DPD).

Kas kaupa saab tellida teistesse Euroopa riikidesse?

Kaupa on võimalik tellida ka teistesse Euroopa riikidesse. Teistesse riikidesse kauba tellimise eest lisandub arvele kohaletoimetamise tasu alates 5 eurost.

Mida teha, kui peale tellimuse esitamist ei tule e-mailile tellimuse kinnitus ega arve?

Kui ostu sooritamise ajal ei õnnestunud makset teha ega tellimust viia lõpuni, võtke ühendust meie klienditoega kas info@beebiboom.ee meie klienditugi aitab Teid.

Kuidas tellimust tühistada?

Kui soovite tellimust tühistada, siis palun võtke ühendust meie klienditoega, kas e-maili teel info@beebiboom.ee meie klienditugi aitab Teid.

Kuidas vahetada või tagastada kaup?

Meie e-poes saab tasuta kaupa tasuta vahetada või tagastada 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest.

Mida teha, kui kaubal esineb defekt?

Kui kaubal esineb puudus, tuleb sellest teada anda kohe info@beebiboom.ee klienditeenindusele.

Puuduste, mille eest vastutab beebiboom.ee, on tarbijal õigus nõuda selle toote parandamist, kauba vahetamist sama puudusteta mudeli vastu. Kui kaupa ei ole võimalik ümber vahetada või parandada, on tarbijal õigus nõuda raha tagasi.

Pretensiooni esitamise aeg on 2 aastat. Pretensiooni alla ei kuulu tooted, mis on rikutud/ kahjustatud.